Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

May day, May day. It was just another day...

...αλλά δεν ήταν. Υπήρχε ένα ζοφερό σύννεφο από πάνω μας όλη την ημέρα. Αυτό το λέω και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Κυριολεκτικά γιατί όταν είσαι καθ΄ οδόν και ο έρμος ο μπαμπάκας σου αναγκάζεται να κάνει δύο στάσεις σε μια διαδρομή της μισής ώρας επειδή έξω ρίχνει καρεκλοπόδαρα τότε σίγουρα το σύννεφο είναι ζοφερό. Μεταφορικά γιατί για κάποιον συγκεκριμένο λόγο αυτή η μέρα μας σημάδεψε και δεν ξέρω αν θα θελήσω ποτέ μου ξανά να βγω έξω πρωτομαγιάτικα να "πιάσω τον Μάη".

Γενικά σκατά το 2014. Άμα δε σε θέλει...
Τρεις συνεχόμενες χρονιές μου έλαχε το φλουρί της βασιλόπιτας. Τρεις συνεχόμενες χρονιές η τύχη μου χαμογέλασε. Η τέταρτη δεν ήταν η τυχερή μου. Ούτε και του ανθρώπου που έτυχε το φλουρί. Υπάρχει αυτό το ρητό - το σοφό - "όταν εσύ κάνεις σχέδια, ο Θεός γελάει". Γιατί Θεέ μου γελάς; Άσε μας να κάνουμε τα σχέδιά μας να χαρούμε! Και αφού δε βλάπτουμε κανέναν, θα είμαστε κι εμείς ικανοποιημένοι θα είσαι και εσύ. Κοινωνικό όφελος! Give it a thought. It's for free. 

Άντε ένας μήνας μας έμεινε κι έπειτα διακοπές. ΔΙΑΚΟΠΈΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ! Θέλω να σταματήσουν τα φροντιστήρια (δεν το λέω για κακό .Απλά κουράστηκα φέτος και ένας μήνας επιπλέον θα ήταν "επικίνδυνος και για τα παιδιά και για τους τριγύρω μου και για μενα), να πάω στη Θεσσαλονίκη, ένα ταξίδι βρε αδερφέ! να βολτάρω όλη μέρα, να χαζεύω την πόλη, να πίνω λεμονάδα και να τρώω παγωτό, να τρώω μπέργκερς (Φωτεινή μου με έκαψες!!Πότε θα ξαναπάμε;) να λέω βλακείες και να μη σκέφτομαι αγγλικά (δεν το βλέπω να συμβαίνει αυτό, αλλά τελοσπάντων), να κάθομαι και να χαζεύω τον Ρούμη, να περπατάω χεράκι -χεράκι χαζεύοντας δεξιόθεν και αριστερόθεν, να πίνω σοκολάτα Georgia και Mocachino από τα Μικέλ και γενικά να μην κάνω τίποτα ουσιώδες παρά μόνο βλακώδες! Γίνεται;;;;;Αλλά ΌΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΑ αυτά παρέα με τα αδέρφια μου, τους φίλους μου, τα ξαδέρφια μου, τους θείους και τις θείες, τους γονείς μου και το αμόρε μου!!!ΜΠΟΡΏ;;;Νισάφι αυτό το 2014...Και πού να πάρει, ακόμα στη μέση είναι...

Φωτογραφία της ημέρας:
Φωτογραφία από το @THEPINKDIARY

Δεν υπάρχουν σχόλια: