Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Δεν ξέρω για σας, μα εγώ σήμερα τις φόρεσα τις γαλότσες μου! Ζέστη ξε-ζέστη μια παγωνιά στα πόδια μου την ένιωσα. Και ο καιρός δεν είναι και πολύ καλά! 
Φθινοπώριασε για τα καλά και σχετικά σύντομα φέτος δε νομίζετε; Μα καλά, θα πείτε, έξω έχει 27 βαθμούς κι εσύ μας λες για γαλότσες και κρύο. Αλλά μια ζωή ανάποδα τα έβλεπα εγώ τα πράγματα!

Έρχεται όμως κάποια στιγμή που πρέπει να αρχίσεις να αναθεωρείς, να βλέπεις τα πράγματα πιο σφαιρικά και ρεαλιστικά (πόσο δε μου πάει ο ρόλος της ρεαλίστριας!) και να πάψεις να πιστεύεις πως ο Αϊ Βασίλης είναι πραγματικός ή ότι οι μονόκεροι και οι πήγασοι υπάρχουν. Τουτ'έστιν, να ξυπνήσεις. Και ξυπνάς ένα πρωί,άλλος άνθρωπος (σχεδόν!) και λες "ήρθε η ώρα να αρπάξω τη ζωή απ'τα μαλλιά και να εξελιχθώ σαν άνθρωπος". Κι έτσι, από την περασμένη Παρασκευή, αποφάσισα να κυνηγήσω ένα παλιό μου όνειρο και σιγά-σιγά να το υλοποιήσω! Η αρχή έγινε, οι υπογραφές πέσανε, οι προκαταβολές δόθηκαν και τα κεφάλια σκύψανε και διαβάζω σαν τρελλή! Και που ξέρεις φίλη μου Γλυκερία, αν ποτέ εκδόσεις στα αγγλικά, κάτω από τον τίτλο να έχει τυπωμένο "Μετάφραση Κατερίνα Κανάκη".

Φωτογραφία της ημέρας:



Δεν υπάρχουν σχόλια: